Apr 7

De ce e bine sa alegi un specialist SEO pentru a nu fi afectat de updateurile algoritmului google

De ce e bine sa alegi un specialist SEO pentru a nu fi afectat de updateurile algoritmului google

In ziua de azi un site web nu reprezinta doar o simpla realizare a lui ci si pasi complicati care tin de optimizarea acestuia, pentru motoarele de cautare (SEO), imbunatatirea continua a experientei cilentului (USABILITY) si nu in cele din urma promovarea online.

In primul rand, cei care mai citesc din cand in cand articole despre ce inseamna toata nebunia asta cu SEO stiu ca exista constant update-uri prin care Google isi imbunatateste algoritmul de cautare si afisare a rezultatelor. De aceea e bine sa fi mereu la curent cu tot ce e nou in domeniu si de cele mai multe ori doar un expert care lucreaza zilnic pentru diversi clienti poate mentine acest ritm in care totul se schimba rapid iar regulile care se aplica pentru o tara nu se aplica pentru alta.

In felul acesta un specialist in servicii seo este mereu la curent cu ultimele schimbari din algoritm si poate lua decizii corecte legate de tehnicile de promovare in online si campaniile de optimizare si promovare in derulare. Fara astfel de noutati o campanie isi poate pierde din eficienta sau poate chiar afecta negativ siteul.

De asemenea de cele mai multe ori un specialist seo colaboreaza si cu specialisti din alte domenii aferente publicitatii online pentru a putea avea cele mai bune rezultate. De exemplu partea de optimizare SEO este strans legata atat de campaniile PPC ale clientului cat si de datele pe care programatorul le poate trimite in Google Analytics pentru a fi analizate si folosite in cursul campanilor de optimizare sau PPC.

Astfel o firma precum Bavali Expert poate veni in intampinarea clientilor cu o expertiza solida atat din domeniul optimizarii cat si din cele aferente acestuia si pot ajuta clientul in mod eficient in crearea si dezvoltarea unor campani. Ideal ar fi ca toata lumea sa inteleaga cat de important este ca fiecare campanie de optimizare sau de promovare sa fie realizata de specialisti SEO, care stiu ce au de facut si care iti vor aduce beneficii pentru orice tip de campanie ai vrea sa realizezi.

Desi pare simplu, va asigur ca nu este deloc usor sa intelegi ce inseamna optimizarea unui site astfel incat sa fie o experienta placuta pentru vizitatori si sa fie pozitionat cat mai sus in google pentru anumite cuvinte cheie, relevante afacerii tale.

Voi ce parere aveti, credeti ca e bine sa va ocupati voi insiva de partea de optimizare sau e mai bine sa apelati la un expert. Va intreb asta pentru ca din pacate am inca in 2017 clienti care ma intreaba de ce Page Rank am desi acesta nu a mai fost actualizat de catre Google din 6 decembrie 2013 (adica de aproximativ 3 ani si jumatate) fiind imposibil sa ai char si PR1 pentru proiecte incepute in 2014 de exemplu.

Lasa un comentariu

Adresa ta de e-mail nu va fi facuta publica.