Ai un blog şi nu creşte? Uite ce greşeli este posibil să faci

Posted by

Din ce în ce mai multe persoane îşi deschid bloguri din pasiune pentru scris şi îşi doresc cu siguranţă ca articolele lor să ajungă la cât mai multe persoane. Tocmai din acest motiv încearcă diferite modalităţi de promovare care pot fi sau nu eficiente în funcţie de experienţa în marketing pe care o are fiecare. De altfel, proprietarii blogurilor care află despre importanţa algoritmului Google se străduiesc din răsputeri să aplice cele mai bune metode de optimizare a articolelor pe care le creează, pentru ca acestea să ajungă la din ce în ce mai mulţi vizitatori. Dacă şi tu te numeri printre proprietarii de bloguri şi îţi doreşti să găseşti cea mai bună soluţie prin care să îţi faci textele cât mai cunoscute, atunci cu siguranţă acest articol este pentru tine. 

Fără niciun dubiu, dacă ai un blog care nu creşte înseamnă că faci anumite greşeli în optimizarea SEO a articolelor tale. Strategiile SEO sunt printre cele mai puternice atunci când vine vorba despre promovare, aşa că este important să înţelegi perfect care sunt cele mai importante condiţii pe care trebuie să le îndeplineşti înainte să publici o nouă postare pe blog. 

Care sunt cele mai frecvente greşeli evidenţiate şi de seopower.ro legate de strategia SEO?

Nu prioritizezi cuvintele cheie

Când vine vorba despre SEO, cuvintele cheie joacă un rol important. O campanie internă de marketing de conţinut implica multă pregătire în ceea ce priveşte expresiile cheie, care vor ajuta oamenii interesaţi de subiectele pe care le abordezi să îţi găsească mai uşor postările. În calitate de deţinător al unui blog ar trebui să îţi îndrepţi atenţia către termenii informaţionali, de lungă durată, cum ar fi: “ce”, “cum”, “unde”, “când” sau “de ce”. De asemenea unele dintre cele mai căutate expresii pe Google se referă la modalităţile de îmbunătăţire ale unui anume proces, deci dacă incluzi cuvintele “sfaturi”, “ ponturi” în articolele tale vei avea de câştigat.

Scrii pentru motoarele de căutare

Este foarte important să înveţi să nu scrii pentru motoarele de căutare atunci când pregăteşti un articol, ci pentru urmăritorii tăi cărora să le oferi răspunsuri la întrebările pe care le au legate de domeniul în care activezi. Primul paragraf al fiecărui articol trebuie să fie suficient de bun încât să atragă atenţia cititorilor, dar şi să îi influenţeze pe aceştia să continue să citească. Acest lucru este dificil însă odată ce vei reuşi să publici articole antrenante, vei observa rezultate aproape imediate. 

Nu îţi promovezi conţinutul 

Dacă ai un conţinut de calitate, însă acesta nu este promovat corespunzător, tot efortul depus de tine este în zadar. Din acest motiv este necesar să te asiguri că blog-ul tău apare pe reţelele de socializare unde potenţialul de creştere este uriaş. 

Pentru un deţinător de blog poate fi cu adevărat frustrant atunci când articolele la care lucrează şi pe care se străduieşte să le ducă la bun sfârşit nu ajung la suficient de multe persoane. Dacă te afli în poziţia în care aştepţi de foarte mult timp să îţi crească blog-ul însă acest lucru nu se întâmplă, atunci este foarte posibil să faci greşelile evidenţiate şi de seopower.ro în ceea ce priveşte strategia SEO.