Joi urmeaza sa tin in fata unor studenti de la Universitatea Petrol-Gaze din Ploiesti un seminar despre social media, avantajele si dezavantajele pe care le poate aduce aceasta si cum ar trebui abordate corect in 2017 canalele sociale si grupurile din care fiecare decide sa faca parte.
In principiu, am o prezentare pe care am tinut-o si in anii trecuti si pe care o imbunatatesc, dar caut mereu sa-i scot din zona de confort si nu doar sa imi asculte povestile si sfaturile si as prefera sa vina ei cu intrebari si sa pot sa le ofer un ajutor real la problemele pe care le intampina pe aceasta zona de social media.
Totodata, o parte din intrebarile lor, cat si din intrebarile voastre, voi incerca sa le dezvolt in articole separate, pentru a lamuri anumite aspecte si a aduce un plus de valoare si aici, pe blog. Asadar, va rog sa lasati mai jos o lista cu intrebari la care doriti raspunsuri sau lamuriri si voi incerca sa raspund intr-o masura mai mare sau mai mica la fiecare dintre ele.
Ma gandesc ca o parte din intrebarile puse aici ar putea fi adaugate in prezentarea mea de joi, astfel incat aceasta sa fie cat mai utila celor aflati pe bancile facultatii.
Eu as face prezentarea si pe modul in care s-a schimbat social-media in zece ani.
Facuse ZOSO o chestie interesanta la un Webstock (2015 parca): venise cu o prezentare din 2009. Si aratase ca toate chestiile alea erau inca valabile. Asa ai putea face tu: sa arati ce a ramas la fel ca-n 2008 (sa zicem) si ce e nou, ce s-a schimbat.
Nu-s clasa de ASE, Comunicare, etc, deci probabil nici nu stiu prea bine ce e un blog sau cu ce se mananca social media. Intrebari mai usoare nu aveti? 😀
Cred că foarte multă lume visează să devină social media manager dar cu toate acestea, nu mulți sunt conștienți care sunt atribuțiile unei asemenea funcții. Cred că ar trebui explicată un pic noțiunea asta de social media manager pentru că parte să devină noul „dream job” al tinerilor studenți.
Legat de Facebook, ar fi interesant să prezinți un pic creșterea de putere, de forță pe care o are în ultimii 2-3 ani. Această rețea de socielaizare devine tot mai influentă și ar fi mișto de prezentat un pic puterea dezinformării și a știrilor false cu care s-au câștigat alegeri chiar și-n Statele Unite… De asemenea, ar fi interesantă o opinie personală despre motivul pentru care Facebook nu face nimic contra profilelor false sau a știrilor false…
Grupurile de pe Facebook de asemenea încep să prindă tot mai mult contur, există comunități foarte mari de profesioniști. Luați de exemplu breasla șoferilor de camion. Orice întrebare ai posta acolo, ți se va răspunde și vei fi ajutat. Grupurile de pe Facebook par să devină un sprijin tot mai mare?
S-a notat.