mart. 13

Pepsi face prima campanie pe Clubhouse din Romania

Pepsi face prima campanie pe Clubhouse din Romania

Am aflat vestea de la Costin si o sa fiu putin hater in articolul asta pentru ca lucrurile suna ca si cum mama de acum ce or sa mai curga campaniile pe Clouhouse si banii catre cei care fac acolo acele podcasturi.

Inainte de a continua insa vreau sa va spun ca eu nu am folosit niciodata aplicatia asa ca e posibil sa vorbesc in neconustinta de cauza unele lucruri dar din ce am citit mi se pare un fel de podcast in care poti si interactiona cu publicul din sala, la fel de bine poti face o astfel de intalnire online si pe zoom sau google meet pana la urma.

Acum revenind la „marele” eveniment care se va desfasura in 4 editii. Evenimentul este despre mancare si gust, gazdele evenimentului sunt Alin Pandaru si Andrei Nicolae (Virgin Radio Romania) iar invitatii sunt Cristi Dandeș (Food of Bucharest) și Marian Ionescu (Mariciu).Primul eveniment din cele patru va avea loc pe 16 martie de la ora 9 seara.

Pepsi oricum a facut o mutare desteapta cu treaba asta, mai ales ca zona targehtata este cea de food si nu are decat de castigat prin treaba asta. Dar in realitate au fost niste baietii acolo, cei de mai sus, care s-au dus si au cerut si ei niste bani sa puna de o mica campanie cred ca la fel de bine puteau sa cera aceasi bani pentru o campanie pe blogurile lor, sau pe vlogurile lor (ca probabil la aceleasi sume ar fi acceptat si asta) si gata facem prima campanie pe Clubhose din Romania.

Oricum presupun ca cei de mai sus anunta asta si pe blogurile lor si pe vlogurile lor si mai roaga si 2-3 prieteni sa posteze pe ici pe colo, mai preiau si altii ca mine si s-a facut ditamai reach-ul. Din nou, Pepsi a avut o idee buna si are de castigat dar reach-ul nu vine din Clubhouse, parerea mea, poate ma insel.

La fel de bine, putem sa zicem ca as avea o nunta cu 300 de invitati (de dragul exemplului facem putin abstractie de vremurile in care traim) si facem prima campanie la nunta, dar de fapt vizibilitatea campaniei nu vine din cei 300 de invitati la nunta ci din ce anunta lumea inainte de asta.

Sa nu uitam ca acum 2-3 saptamani vedeam reclama la pepsi pe Tik-Tok cu Mariciu in prim plan. Deci pepsi oricum are niste microbugete care le arunca prin toate retelele astea sociale noi, cea ce e si normal ca un brand atata de mare sa fie peste tot.

De ce sunt asa rau? Pentru ca eu nu cred ca or sa curga campaniile pe Clubhouse acuma ca s-a dat drumu la campanii pe aceasta platforma. Probabil o sa fie 2-3 agentii care or sa spuna, hai sa facem si noi, sa ne laudam si noi ca am fost printre primii, dar eu sun sceptic.

Apropo de tranduri astept sa vad si prima campanie platita cu Bitcoin, ca tot e la moda acuma si treaba asta cu criptomonezile.

Agentia care s-a ocupat de treaba asta este Kubisinteractive, le-as spune felicitari pentru ideea, dar am eu asa o banuiala ca ideea a venit de la bloggerii de mai sus si doar au propus agentiei campania.

P.S. SI rautatea finala. Eu sunt sigur ca nici macar nu auzeam de campania asta daca nu povestea Costin despre ea, deci cine e influencerul Costin sau cei de mai sus???

  1. […] la final de articol si prma campanie din Romania efectuata pe Clubhouse. Bravo celor de la Pepsi pentru intiativa si curaj si sa vedem daca peste 6 luni vorbim mai mult […]

  2. asa cum ai zis, chiar ai vorbit in totala necunostinta de cauza si tot ce-ai expus in acest articol e gresit.

    dar mna, e dreptul tau la opinie. am venit doar cu un drept la replica.

Comentariile sunt inchise.