mai 6

Tendințe în social media în 2019

Tendințe în social media în 2019

Social Media reprezintă principalul mod de influențare a oamenilor, fie că vorbim de marketing sau de orice altă categorie. Ideea de Social Media reprezintă trecerea la tehnologie, la adaptarea noutăților prin interfața online și vizualizarea oricărui tip de conținut în funcție de nevoile și necesitățile fiecărei persoane. Social Media s-a arătat a fi o metodă de influență mai ales pentru schimbările sociale, economie și politice având cea mai mare audiență.

1. Facebook Market

Deși a fost introdus de ceva timp, Facebook Market este în continuare o bună metodă de promovare pentru firme, oferind posibilitatea realizării unui magazin online doar din secțiunea Marketplace. Din ce în ce mai multe companii au reușit să facă trecerea către Facebook Marketplace, având o audiență cu mult mai mare față de site-urile speciale de anunțuri online. Se zvonește totodată că pe același segment de piață vor apărea și cei de la Instagram și Youtube, oferind o largă posibilitate de promovare pentru cei doritori să își vândă produsele pe internet. E-commerce-ul a întrecut de mult vânzările clasice din offline, reușind să depășească cu mult barierele platformelor proprii.

2. Live streaming-ul

La momentul de față conținutul video de pe internet indiferent de platforma la care ne referim reprezintă baza prin care utilizatorii sunt din ce în ce mai atrași de online. De ceva timp Facebook, Youtube, Instagram și mule alte rețele de socializare au oferit acces la live-uri, fiecare persoană putând să între în direct la doar o apăsare distanță. Totodată live streaming-ul a evoluat oferind posibilitatea adăugării mai multor persoane în același timp pe live, pentru a face acțiunea mai diversificată.

3. TikTok

O bună platformă ce a devenit trend în anul 2019 este TikTok, fiind dedicată conținutului video. TikTok are la bază un concept foarte interesant prin care oamenii pot să facă PlayBack, să adauge animații și multe alte elemente ce tind să prindă foarte mult la public. Deși nu este o platformă asemeni Youtube, TikTok reușește să se mențină în top-ul preferințelor utilizatorilor, multe dintre videoclipuri ajungând să fie distribuite atât pe Facebook cât și pe Youtube.